Line up další Apokalyspy sice prošel tvrdou kritikou, ale jednu věc lze určitě jen pochválit: zařazení live actu do programu party. Ahoj 24. 2. hrajete na Apokalypse jako "live projekt", zkuste se nám tedy nějak stručně představit... Pro někoho, kdo vás třeba vůbec nezná... To se vždycky sama sebe těžko představuje... :) Jsme prostě lidi, kteří chtějí posouvat presentování elektronické hudby někam dál. Proto už skoro nehrajem jak DJs, ale snažíme se v projektu Southeast dělat dobrou hudbu a bavit jí lidi na party, občas se zadaří... :) Pořád máme v hlavách i další věci, kam to posunout, ale dáváme tomu čas. Vaše hudba je velmi příjemná, taneční a nápaditá... myslíte si, že zapadáte do konceptu takové akce, jako je Apokalypsa? Ano, samozřejmě, stejně jako my je Apokalypsa velmi příjemná, taneční a nápaditá akce. :) Ne vážně, hrajeme dobrou a kvalitní taneční elektronickou taneční hudbu, aspoň si to myslíme :), takže do konceptu rozhodně zapadáme. A především si myslíme, že oživíme svým vystoupením každý line up akce, kde se "jen" střídají DJs, bavíme totiž jinak! Jak se vám vlastně líbí line up tohoto dílu Umek - Wittekind - Kvitta? Je někdo, koho si nenecháte ujít? Umek a Lucca byla vždycky jasná volba... :) Minulý díl Apo byl ve znamení schranzu a ani tento nezapře značnou orientaci na tento styl... Jaký je váš názor na tento druh techna a má podle vás nějakou budoucnost? My jsme tento "styl" nějak nepobrali... My hudbu i takříkajíc "vidíme" a na toto barevné spektrum máme vrozenou oční vadu... Každopádně je přirozené, že každý vidí svět jinak, což je koneckonců dobře! My si s sebou vemem brýle se "speciálním filtrem" a třeba nás nakonec uvidíte jak paříme v kotli... :o) Apokalypsa byla často označována akcí pro velmi mladé a nevyzrálé publikum... Souhlasíte s tímto názorem? A pokud ano, jak chcete tyto lidi zaujmout? Na co se vlastně při vašem vystoupení můžeme těšit? To nám nepřísluší řešit, jaké je publikum Apokalypsy, už jenom proto, že tuto akci pravidelně nenavštěvujeme. Můžete se těšit na pořádnou dávku šlapavého melodického techna prokládaného efekty a vokály! Co všechno potřebujete ke svému perfektnímu výkonu? Jaké mašinky používáte ke svému live vystoupení a je něco co dokáže váš výkon ovlivnit, ať už v pozitivním, nebo negativním smyslu... Naše vystoupení je postavené na dvou laptopech se sekvencerem Ableton Live, externich zvukových kartách, midi mixer, midi klávesy, občas s sebou bereme sampler a synth korg. Alfou omegou perfektního výkonu jsou dobré technické podmínky a samozřejmě chuť lidí se bavit. Teď malinko odbočím... rok 2005 byl pro vás prý velmi úspěšný... mohli byste shrnout nejdůležitější momenty pro vaši další kariéru a nejdůležitější chvíle pro vás osobně? Uvědomění, poučení, pochybení a prozření... Hlavní poznatek je - když se pro tu neuvěřitelně malou šanci, kterou člověk vidí někde v dálkách něco udělá, tak to jde! Přijetí lidí ze scény, že nejsme nějací nazdárci, oslovení od spoustu lidí na kooperaci s produkcí, vydání desky a nakopnutí myšlení na ten správný směr, máme společný drive a to je asi nejvíc... Osobně asi to, že lidi, kterým můžem věřit zůstávají pořád stejní, máme kde bydlet a kde dělat hudbu. hehe, a jsme zamilovaní, ne do sebe. :o)) Jako jedni z mála českých projektů jste vydali desku na zahraničním labelu [recenze EP Brazilian Heat - pozn.red.]. Jak si momentálně vede a kdo ji hraje? Jaké jsou vlastně ohlasy na její kvalitu? Tak zatím si vede velmi slušně, na to, že je to náš první deska na zahraničním labelu, svědčí právě o tom i fakt jaké jména ji mají ve v kufru Mauro Picotto, Monika Kruse, Laurent Garnier nebo Judge Jules, který ji i několikrát hrál ve svém pořadu na BBC Radio 1, čehož si hodně považujeme, když si představíš, kolik milionů lidí ten pořad každý týden poslouchá. Jste spokojeni s jejím úspěchem? Čekali jste nebo doufali v takové přijetí? Nečekali jsme nic a dojde nám to asi až za pár let, je to úlet, co se kolem toho všechno stalo... Na čem momentálně pracujete? A jak vlastně vypadá váš běžný pracovní den? :) Někdo chodí do práce, my pracujeme doma. Většinou kolem deváté nažhavíme studio a jedeme až do pozdních večerních hodin. Ono to vypadá docela jednoduše, klikat do počítače a bouchat do kláves, ale věřte, že je to docela dřina, když to děláte i 12 hodin denně. Ale nesmíme polevit, protože děláme na zbrusu nové desce, pokud tedy všechno vyjde jak má. Bude to těžké dokazovat, že ta deska minulá nebyla jen takový výstřel do tmy. Je něco nebo někdo, kdo vás nějak významně v minulosti ovlivnil, nasměroval? Určitě nás velmi ovlivnila neapolská taneční scéna, takže jména jako Marco Carola, Gaetano Parisio, Rio Cerrone a další. Představovali zvuk, který se nám líbil a bylo to jasně identifikovatelné jak v našich dýdžejských setech a produkci. V současné době jsme zvukově trochu někde jinde, i když ta Itálie je tam pořád cítit. :-) A hodně nás ovlivnil samozřejmě náš manažer Fly, pijeme víc piva. :)) A naopak, kdyby bylo možné v minulosti něco změnit, co by to bylo... Asi by jsme všechno dělali naplno už mnohem dřív a nepodléhali typicky české zakomplexovanosti, že je všechno na h***. :-) Myslím, že to stačí... proto vám položím poslední otázku... máte šanci nalákat lidi na své vystoupení na Apo, ale dám vám k tomu možnost použít jen tři jakákoliv slova... Open your mind!

Připravila: -kat- pro rave.cz