Tak tohle je pecka, která se snad zatím žádnému českému techno producentovi nepodařila, aby mu vyšla deska na tak prestižním a známém labelu jako je Frisbee. Brněnským DJům Jergenovi a Hubissovi se to povedlo. Ve spolupráci s brazilci Marcelem 2K (u nás vcelku známý chlapík) a Leo Brenanzou udělali latino hitovku, jaká u nás svou kvalitou zvuku nemá obdobu. Pokusy už tu byly, Nevety přišel dříve se svoji Lambadou a podařilo se mu z ní tehdy udělat docela hitovku a to i přesto, že kvalita zvuku byla docela dost špatná. Desce tehdy taky pomohl Aleš Bleha. No ale zpátky k této desce. Co na ní můžeme čekat, originál, Southeast remix a remix od pánů Woutera de Moora a Phonopunka. Základem originálu je samozřejmě nosný vysamplovaný latino riff, který se po chvíli vryje snad každému do hlavy. Tá da da da da da dá dá ta dada dada dá. Ale není to tento nosný prvek, který dělá tuto desku na české poměry výjimečnou, je to především dynamika a zvuk, to je věc, kterou právě Jergen s Hubissem pochopili, že pokud deska má nápad, ale nemá zvuk, nemá na globálním trhu v dnešní době žádnou šanci. Výborný hučivý bass, který provází většinu tracku, je jedním ze základů doprovázející hitový riff a myslím, že právě on je nositelem dynamiky celého tracku. Southeast remix, není nic jiného než přeskládání původního originálu, nepřináší nic zajímavého, důvod jeho existence je spíše to, aby ho mohli hrát i houseoví DJs. Asi největším černým puntíkem této desky je remix od pánů Woutera de Moora a Phonopunka, nechápu, kdo bude tento remix hrát a co vlastně na desce dělá, nějak se nemůžu zbavit dojmu, že jde o nějaký kšeftík pánů z Frisbee records. Něco tak děsivě průměrného až špatného jsem dlouho neslyšel. Vzhledem k tomu, že momentálně už v světe není latino techno na výsluní jako dříve, je tato deska pro DJe, kteří hraji tribal a funky techno prakticky nutností. Rozhodně tato deska bude bojovat o českou desku roku, jediný kdo s ní může zatím soupeřit je Burianova Praha. Bohužel Jergen s Hubissem mají trošku nevýhodu, že jsou zejména pro české publikum vcelku neznámým pojmem. BKR feat. Southeast - Brazilian Heat [Frisbee 65]

Připravil: FATALRECORDS